söndag 24 maj 2009

Kattfilm

Idag har Siri inte fått så mycket uppmärksamhet. Både jag och J har haft fullt upp hela dagen och nu på kvällen har vi varit borta på middag.

Siri är van att jag leker ganska mycket med henne. Och så brukar vi gå ut en stund varje dag. Men idag har det inte blivit av. För att hon ändå skulle få lite stimulans så kom jag på att jag skulle passa på att prova en "kattfilm" som jag fixat åt Siri.

Det är en film som är specialframtagen för att tilltala katter. Olika sorters fåglar och ekorrar spelar alla roller. Siri tyckte först att den var lite spännande. Men efter en stund tröttnade hon. Kanske är det mest till för innekatter som aldrig fått vara ute. Det imponerar kanske inte så mycket på en katt som är van att få jaga på riktigt.


Publicera inlägg

1 kommentar:

  1. Så mysigt med egen "kattbio" :D

    Nåt sånt har jag inte sett till hundar, skulle nog Smilla gilla!

    Kram

    SvaraRadera