torsdag 9 april 2009

Motgångar

I natt var Siri ovanligt gosig. Så gosig att det blev jobbigt. Var tjugonde minut tyckte hon att det var lagom att väcka husse för lite mys. Det tyckte inte husse var någon bra idé. Eter ett antal väckningar stängde han dörren till sovrummet. När dörren sedan öppnades på morgonen hoppade Siri upp i sängen och kissade. Mitt emellan matte och husse....Så nu är det dubbla morgonpass i tvättstugan som gäller.

Efter lite efterforskningar så har jag en teori om att kissandet i sängen var en protest. En protest antingen mot steg två i toaletträningen eller mot att hon inte fick tillräckligt med uppmärksamhet. Kanske båda i kombination.

Jag antar att det här ändrar oddsen i omröstningen om när Siri kommer att kunna gå på toaletten. Innan det här la jag min röst på att hon skulle klara det innan första juni. Nu får vi se hur länge matte håller ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar